Pomyłki i przeszkody

Pomyłki także się zdarzają i także mogą okazać się niefortunne. Nikt nie robi nam tego na złość. Mimo to, turyści nie są zadowoleni, a to źle róży dla ogólnej opinii i dla biura podróży, które musi przepraszać i w ramach przeprosin oferować dla klientów rekompensatę. Wakacje nie polegają na denerwowaniu się. Dlatego powinniśmy o tym zapomnieć. To zależy od tego, na czym polegała pomyłka. Być może złe zamówienie hotelu przez biuro. Gorsze rzeczy zdarzają się wtedy, gdy gubi się nasz bagaż lub gdy nie mamy wcale hotelu, który teoretycznie został zarezerwowany, a tak naprawdę biuro tego nie dopilnowało. Wtedy lastminute okazują się koszmarem, z którego chcemy wrócić jak najprędzej. Agencja turystyczna powinna jednak się nami zająć. W przeciwnym razie możemy żądać zwrotu wszelkich kosztów. Możemy także czuć się pokrzywdzeni i wstąpić na drogę sądową. Wakacyjny wyjazd przeradza się w wojnę i batalię z biurem, które stoi na przegranej sytuacji. Wstępowanie na drogę sądową jest ostatecznością.